TicketControl

TicketControl POS terminal

Jegyértékesítő és beléptető rendszer

Jegyek és bérletek kezeléséhez a legmegbízhatóbb eszköz a hazánkban fejlesztett TicketControl jegyértékesítő-, és beléptető rendszer. Bármilyen szabályozási formát, módot képes kezelni, ami a vendégek egyedi azonosításával megoldható. Az értékesítés minden mozzanatát szigorúan ellenőrzi, a bevétel útja a vendégektől a pénztárakon keresztül egészen a könyvelésig teljes folyamatában követhető, visszakereshető. A TicketControl rendszer híven szolgálhatja bármilyen intézmény működését, ahol a látogatáshoz értékesítés kapcsolódik, referenciáink között vannak fürdők, strandok, múzeumok, sportlétesítmények, szabadidő központok.

Jegyeladó, jegyértékesítő rendszer -TicketControl

Pénztárak
A TicketControl rendszer szerves része a NAV engedélyes pénztári terminál, amely mindenkor az aktuális jogszabályoknak megfelelő működéssel kerül forgalomba, és folyamatosan garantálható a szükséges átalakításának, bővítésének lehetősége az újabb és újabb kívánalmaknak megfelelően.
A pénztári terminál regisztrálja a kiadott belépőket, nyilvántartja a kapcsolódó pénzügyi adatokat, és biztosít minden pénzkezeléshez kapcsolódó funkciót, mint például a váltópénzkezelés, rovancsolás, pénztáros címletek szerinti elszámoltatása, továbbá pénzhelyettesítők kezelése, mint a SZÉP kártya, vagy a bankkártya.

Azonosítók
A dolgozókat és vendégeket megszemélyesítő azonosítók lehetnek egyszerű, eldobható, papíralapú belépőjegytől, az olvasható memóriával rendelkező karóra alakú proximity eszközön keresztül, egészen az írható memóriával is rendelkező azonosítókig igen sokfélék. A megfelelő típus kiválasztásakor elsősorban a megvalósítandó funkciókból, továbbá a beruházás egyszeri, és folyamatos költségeinek összehasonlításából indulunk ki. A nyers, papíralapú jegyeket színes nyomattal, többféle minőségben, nyomdai úton állítják elő, amelyek egyedi információkat is tartalmazhatnak, mint pl. embléma, fénykép, kupon. Ezek a színes felületek akár reklám célra is használhatóak, sőt továbbértékesíthetők. Az újrafelhasználható azonosító lehet például órával egybeépített azonosító, vagy karóra formájú egyszerű azonosító, amelynél külön választható a szíj, valamint az azonosító színe.

Be-, és kiléptető eszközök
A korszerű beléptető eszközökben közös, hogy egy belépő leolvasásával mindig csak egy vendég haladhat át rajtuk. A TicketControl rendszerrel együtt működtetve garantálható továbbá, hogy csak az érvényes belépővel rendelkező vendégek vegyék igénybe a szolgáltatásokat. A beállítható többszöri belépés elleni védelem (antipass-back funkció) biztosítja, hogy többen ugyanazzal a belépővel ne tudjanak belépni, vagy egy kiemelt zónában tartózkodni.

.
A teljes magas forgókapuk felügyelet nélkül is teljesen biztonságosan üzemelnek, míg ahol személyzet is jelen van, ott elegendő a félmagas forgóvillák, vagy forgókeresztek telepítése. Az eszközök elektronikusan összeköthetők a vészjelző (pl. tűzjelző) rendszerrel is, és amennyiben szükséges, automatikusan szabad menekülési utat biztosíthatnak.

Öltözői vezérelt szekrényzárak, információs terminálok
A TicketControl rendszerhez szerver központú, kábelezés által összekötött „online működésű” szekrényzár vezérlés is kapcsolódhat, valamint ugyanilyen célú, de összeköttetés nélküli „offline működésű” változat is. Mindkét megoldás végső soron ugyanaz a célt szolgálja, az öltözők használatának hozzárendelését a jegyekhez, bérletekhez. A két megoldás között lényeges különbség, hogy kiépítése miatt az „online” változat képes a szekrények felügyeletére is, megakadályozva a lopás jellegű bűncselekményeket. További előnye az is, hogy a szekrények kihasználtságát a szerver központú rendszer kiegyensúlyozza, elkerülve, hogy egyes szekrények hosszútávon nagyobb terhelést kapjanak, mint mások. A két megoldás között a helyszíni adottságok, és elvárások alapján lehet jól választani. Minden esetben információs terminálok is tartoznak a rendszerhez, melyek emlékeztethetik a vendégeket az általuk használt szekrény számára, vagy más szolgáltatásra is, és kiépítéstől függően akár a szekrény nyitását is elvégezhetik.

További kapcsolódó szolgáltatások, integrációs lehetőségek
Lehetőség van különböző naptári foglalással járó szolgáltatások kezelésére is, például sportpályák, vagy szoláriumok tervezett használatára. Az egyes szoftvermodulok között megtalálható a büféáruk értékesítését, és kezelését szolgáló készletkezelés is. Az Anteus más beléptető rendszer fejlesztéseivel integrált működés építhető ki, így biztosítva a dolgozók munkaidő adminisztrálását, vagy akár a vendégek részére fizetőparkolásban nyújtott kedvezményeket.

Technológia

  • Korlátlan számú telephely, zóna, vendégszám, belépőtípus kezelése
  • Több helyszín esetén minden telephelyen önálló rendszer, átjárható belépőtípusokkal
  • Automatikus adatcsere a telephelyek és mentőszerver között
  • NAV engedélyes pénztárrendszer
  • Fizetőautomata készpénz és bankkártya kezeléssel
  • Online és Offline kialakítású öltözőszekrényzár kiépítés
  • Információs és vezérlő terminálok szekrénykezeléshez, egyedi megoldásokhoz
  • Vonalkódos, RFID, Bluetooth, NFC azonosító technológiák
  • Papírjegy, karszalag, kártya, karóra formájú, vagy akár mobiltelefon azonosítók
  • Külön díjszabású parkoláshoz ParkControl fizetőparkoló rendszerrel integrálható

Beléptető rendszerek • www.anteus.hu • sales@anteus.hu • Telefon: +36 1 9000 300 • Fax: +36 1 9000 301